Franchise Expo Paris je upravo zatvorio svoja vrata i daje vrlo pozitivnu ocjenu ovog izdanja 2023. godine
S 30 454 posjetitelja od nedjelje 19. ožujka do srijede 22. ožujka, redizajnirani i modernizirani format doveo je do povećanja posjećenosti za 42% u usporedbi s prethodnim izdanjem 2022. godine.
Prisutan 571 izlagač mogao je predstaviti svoj koncept, upoznati poduzetnike sutrašnjice i ubrzati razvoj svojih brendova.
Entuzijazam posjetitelja koji su četiri dana šetali hodnicima izložbe potvrđuje važno mjesto koje Franchise Expo Paris danas zauzima na sastancima poduzetništva.
Davatelji i primatelji franšize, voditelji projekata, gradovi i teritoriji, stručnjaci s koledža Francuske franšizne federacije, bankarski partneri… svi franšizni igrači sudjelovali su u ovom benchmark događaju u obnovljenom formatu.
Sa svojih 90 zastupljenih sektora djelatnosti, sajam učvršćuje svoju poziciju vodeće svjetske franšize s bogatom i raznolikom ponudom brendova.
Povratak internacionalaca
Na strani izlagača: 22 nacionalnosti (Brazil, Kanada, Italija, Tajvan, SAD, itd.) koje predstavljaju 18% izlagača. Što se tiče posjetitelja, bilo je prisutno više od 1600 međunarodnih sudionika.
Među prisutnim francuskim posjetiteljima, 47% dolazi iz regija (isključujući Ile-de-France). Zeleni pokazatelji koji potvrđuju dinamičnost i vitalnost franšiznog sektora koji je posebno atraktivan u regionalnim područjima.
Franchise Expo Paris već se priprema za sljedeće izdanje
Izdanje 2024. održat će se tijekom tri dana kako bi se bolje ispunila očekivanja izlagača i kandidata za franšizu.