Cijeli koncept počiva na jedinstvenom poslovnom modelu izrade krafni po narudžbi na licu mjesta i to svih mogućih vrsti. Kroz vrlo osebujno iskustvo klijenti kreiraju svoje vlastite krafne. U ponudi imaju sve moguće kombinacije od raznih premaza, preljeva, posipa kao što je klasični premaz od čokolade posipan raznim dodacima pa do onih ekstravagantnih kao što je javorova glazura sa slaninom. Unutarnje uređenje svih fiksnih prodavaonica ima staklom pregrađen prostor kuhinje kako bi djeca mogla gledati kako nastaje njihova krafna od početka do kraja avanture.
Iako u Americi postoji značajna ponuda franšiznih brendova koji nude krafne, ovaj lanac je jedan od najbrže rastućih. Zato je poduzeće fokusirano na internacionalni rast smatrajući svojim ciljnim tržištima zemlje s jakim turističkim regijama i one s ne tradicionalnim lokacijama za ovu vrstu proizvoda, za što je Hrvatska idealna.
Duck Donuts od prvog dana ulaže velike snage u tehnologiju kako bi dao najveći benefit svojim primateljima franšize i njihovim kupcima. Ponukani pandemijom lansirali su i prvu mobilnu aplikaciju uz program vjernosti koja se može dobiti na Apple store ili Google play platformi. Koncipirana je tako da funkcionira s već postojećom tehnologijom koja je utkana u svako njihovo prodajno mjesto. Radi se o mogućnosti da klijenti unaprijed naruče proizvod i plate preko aplikacije te preskoče čekanje na prodajnom mjestu. Uz to svatko od kupaca skuplja bodove koji mu omogućavaju popuste i besplatne krafne. Od uvođenja u veljači 2020 do sada više od 100 000 ljudi skinulo je tu aplikaciju. Cilj ovog programa je da povećaju frekvenciju dolazaka klijenata, da podignu snagu branda te da prate navike svojih potrošača. O ovom zadnjem u ovih godinu dana sakupili su neprocjenjive podatke pogotovo o ciljnoj skupini potrošača za koje onda mogu napraviti ponudu proizvoda koji zadovoljavaju njihove potrebe.
Ono što je važno franšiznim partnerima Duck Donuts franšize, ali i svima koji se odliuče na ovaj način poslovanje je podrška od strane davatelja franšize. Duck Donuts svakom primatlju franšize stavlja na raspolaganje tim iskusnih eksperata koji su spremni pomoći primateljima franšize u njihovom putu osamostaljenja. Od istraživanja tržišta do izbora lokacije, uređenja, treninga i marketinga tim usko surađuje sa svakim primateljem kako bi osigurao njegov uspjeh. Raznovrsnost ponude i formata omogućava da šira paleta potencijalnih partnera nađe svoj put u vlastiti biznis u ovom jako čvrstom i rastućem sektoru poslovanja.