Franšizni sektor u Hrvatskoj u dijelu domaćih franšiza u 2020 godini bilježi rast od 20%., Time je ponovno dokazano da je to sektor poslovanja koji ne poznaje krizu. Mnogi poduzetnici vjeruju da je franšizno poslovanje namijenjeno za velike brendove kao što su Mc Donalds ili Burger king, no ne znaju da je ono glavni alat za širenje poslovanja mikro i malih poduzetnika.
Jer osnovna tri resursa za širenje: novac , vrijeme i motivirani menadžment daje kupac franšize.
Franšizno poslovanje je isto tako sinonim za održivost poslovanja jer je održivost samostalnog poduzetnika u prvih 5 godina poslovanja manja od 25% dok je kod kretanja u biznis kupnjom franšize održivost poslovanja u istom periodu veća od 90%.
Razlog tome je prijenosa know how, znanja i iskustva i mentoriranja od strane davatelja franšize. Tako dva poduzetnika ( ili njih 20,50,100) rade na razvoju istog poslovanja.
Sve ovo su razlozi zašto pogledati 15. Međunarodni franšizni forum FIP koji će se održati 25.2.21. od 10 sati.
Sudjelovanje je besplatno, program je u prilogu, a prijaviti se možete preko linka: https://forms.gle/zgqfVHGbvHRjGQZE7