Sigurno ne postoji osoba koja nije čula za Starbucks, a rijetko i neka koja nije probala njihovu kavu i druge proizvode. To je jedan od naj posjećenijih kafića na svijetu i dugo godina otvarao je samo svoja prodajna mjesta, dok je širenje putem franšize pokrenuto tek nedavno. Uzevši u obzir da Starbucks ima preko 22 000 prodajnih mjesta na svijetu, nije bilo teško da odmah preuzmu lidersku ulogu i u franšiznom sektoru poslovanja.
Prvi u regiji Starbucks otvoren je nedavno u Beogradu u Knez Mihajlovoj. Kompanija preko koje je ovaj prestižni lanac došao u našu regiju je AmRest Holdings, ekskluzivni nositelj licence ovog američkog branda za tržišta Centralne Europe. Prvi lokal otvorili su u Pragu 2008 godine i od tada otvorili su više od 300 Starbucksa u zemljama srednje i istočne Europe.
Ovaj holding poznati je hrvatskoj već ranije s obzirom na to da u svojem portfelju ima i franšize kao što su KFC, Pizza Hut, Burger King koji su preko njih već prisutni na našem tržištu.
Starbucks u Beogradu prostire se na površini od 175 m2 s oko 145 sjedećih mjesta. Ovo je prvi Starbucks otvoren u jednoj od zemalja bivše Jugoslavije, a vjerujemo da je sada probijen led i da ćemo uskoro vidjeti taj prestižan brend i u drugim zemljama regije. Naime, već desetak godina špekulira se oko dolaska Starbucksa u Hrvatsku. Početkom ove godine izašla je serija članaka o otvaranju istoga u Centru Cvjetni vlasnika austrijske Supernove, no do danas ta vijest nije potvrđena, a u prošlosti je dolazak nekoliko puta bio i demantiran od strane Starbucksa.
AmRest holdings svjestan je da naša regija ima veliku kulturu ispijanja kave te da je ona drugačija od one koje zagovara poslovni model Starbucks ipak vidljivo je kako je brend, od kako je počeo franšizirati, znatno prilagodio svoj koncept tržištima na kojima posluje tako je recimo osim prilagodbe u ponudi, za srpsko tržište odlučio da prepoznatljivi natpis Starbucks osim na latiničnom pismu bude napisan i na ćiriličnom.