Članovi našeg stručnog tima

Članovi stručnog tima su eksperti iz raznih sektora poslovanja. Za svaki projekt kreira se uži tim ljudi ovisno o potrebama svakog pojedinog klijenta. To nam daje mogućnost da pokrijemo široku paletu znanja i iskustva koje možemo prenijeti u kreiranje franšiznog poslovnog modela za naše klijente. Imamo dvadeset godišnje iskustvo u kreiranju franšiznih koncepata u Hrvatskoj i regiji, a iza nas stoje i mnoga priznanja za naš rad

Stojimo vam na raspolaganju za ove usluge:

  • Procjena franšizibilnosti poslovnog koncepta
  • Procjena franšiznog potencijala poslovanja
  • Izrada strategije franšiznog razvoja
  • Evaluacija i analiza postojeće dokumentacije i poslovnog modela
  • Kreiranje franšiznog poslovnog modela
  • Izrada franšiznih priručnika
  • Kreiranje franšizne dokumentacije
  • Pravno temelje franšiznih odnosa
  • Zaštita intelektualnog vlasništva
  • Razvoj sustava obuke za primatelje i davatelje franšize
  • Mentoring uvođenja franšiznog projekta
  • Edukacije o internacionalizaciji poslovanja i franšiznom načinu širenja
  • Usluge lansiranja franšiznog modela
  • Umrežavanje sa stranim mrežama brokera
  • Izrada marketinškog plana za prodaju franšize
  • Digitalni franšizni marketing
  • Savjetovanje i posredovanje pri kupnji franšize
  • Izdavanje Certifikata europske franšizne kvalitete

dr.sc. Ljiljana Kukec, konzultant

Dr. sc. Ljiljana Kukec je istaknuta svjetska poduzetnica s bogatim iskustvom u raznim sektorima poslovanja, što je osnažuje kao vodeću stručnjakinju u području konzultantskih usluga. Njezino iznimno poduzetničko znanje i iskustvo, uz fokus na internacionalizaciji i franšiznom konzaltingu, čine je ključnom osobom za poduzetnike koji žele ostvariti uspjeh na globalnom tržištu.

Svoju franšiznu karijeru započela je 1995. godine kada je pionirski dovela svjetski poznati franšizni lanac Figurella u Hrvatsku. Kao direktorica, uspješno je vodila taj lanac do 2010. godine, ostvarujući izvanredne rezultate i postavljajući visoke standarde u industriji. U 2001. godini, hrabro je osnovala vlastiti franšizni lanac Body creator, koji se i dalje širi sa svojim franšizama u Hrvatskoj i Sloveniji.

Dr.sc. Ljiljana Kukec je suosnivačica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje te trenutno obnaša dužnost predsjednice udruge. Njena strast prema razvoju franšiznog poslovanja vidljiva je kroz niz inovativnih projekata koje je uspješno organizirala, uključujući 6 međunarodnih sajmova franšize FIP u Zagrebu, 3 međunarodna sajma franšiza u suradnji s HGK u Opatiji, te 16 međunarodnih franšiznih foruma.

Njezina stručnost prepoznata je i na globalnoj razini, gdje je cijenjeni predavač na brojnim domaćim i međunarodnim konferencijama poput: edukacije za Monshaat/ Kraljevina Saudijska Arabija, Abu Dhabi franchise conference, Brussels EFF/IFA conference, the World franchise forum Moscow, Rexpo, FIP, FEC i dr.

Njena stručna osposobljenost i ugled rezultirali su pozivima za predavanjem na renomiranim sveučilištima i fakultetima, uključujući Veleučilište Vern u Zagrebu (2012-2018), Univerzitet u Luxembourgu (2015- on), Europsku poslovnu školu Zagreb (2018-2022), Ekonomski fakultet u Zagrebu i mnoge druge.

Ljiljana je također plodan autor znanstvenih i stručnih članaka, doprinoseći razvoju poduzetništva i franšiznog poslovanja. Kao mentor na doktorskim disertacijama na Swiss school of business and management (SSMB) te istraživački partner na Oxford business college, Ljiljana kontinuirano doprinosi akademskom i istraživačkom napretku.

Partner je u međunarodnoj mreži konzultanata The Franchise Trainer, Dubai i Asifranchise network iz Singapura te članica mentorske mreže Hamag Bicro-a i tima predavača Plavog Ureda Grada Zagreba.

Njeno profesionalno posvećenje prepoznato je kroz brojna priznanja, a među njima se ističe nagrada Međunarodnog Foruma Perspektive 2022. za njezin izniman doprinos razvoju poduzetništva u jugoistočnoj Europi. Njeno mjesto među 100 najutjecajnijih osoba u franšiznom sektoru poslovanja u svijetu za 2023. godinu potvrda je njezine neprestane predanosti i utjecaja na globalnu poduzetničku scenu.

Dr.sc. Ljiljana Kukec je neosporni autoritet u svijetu poduzetništva i franšiznog poslovanja te kontinuirano inspirira i motivira druge da ostvare svoje poslovne ciljeve na nacionalnoj i međunarodnoj razini. Njezin izvanredan rad, stručnost i liderstvo čine je nezamjenjivom osobom u svijetu konzultantskih usluga.

Nikola Oršanić, konzultant

Nikola Oršanić serijski je poduzetnik i konzultant s više od 15 godina poduzetničkog iskustva. Poslovnu karijeru počeo je sredinom 90-ih godina u prodaji i marketingu, radeći djelom u većim poslovnim subjektima (AWT International, Zagrebačka pivovara…), a dijelom u mikro i malim poput Grey marketinške agencije i dvogodišnjeg rada kao prodajni konzultant. 2004. odlučuje svoju poslovnu budućnost uzeti u svoje ruke i osniva svoju prvu tvrtku Dama toneri koju prodaje 2015. godine. Te iste godine u Hrvatsku dovodi franšizu velike međunarodne konzultantske kuće Expense reduction analysts (ERA) specijaliziranu za upravljanje troškovima u velikim tvrtkama, a isti biznis prodaje 2019. godine.

Prodajom vlasničkih udjela u tri pravna subjekta stječe početno razumijevanje i iskustvo u prijenosu poslovanja. Dodatnim edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu i svoje dugogodišnje iskustvo u području poslovnog posredovanja i prodaji poduzeća odlučuje iskoristiti te usmjerava svoje poslovanja na podršku mikro i malim tvrtkama u prodaji njihovog poduzeća kroz pripremu za prijenos vlasništva, procjenu vrijednosti te vođenje kompletne transakcije, a zainteresiranim kupcima poslovanja nudi podršku kod pronalaženja željenog poslovnog subjekta za kupnju kao načina ulaska u poduzetništvo ili kao proširenje portfelja.

mr.sc. Gordana Ćorić

Gordana Ćorić je predavačica na Veleučilištu VERN’. Vlasnica je konzultantske tvrtke Festina lente. Posjeduje višegodišnje međunarodno iskustvo koordiniranja projekata obuke i umrežavanja pri European Foundation for Entrepreneurship Research (EFER) u Amsterdamu, te rada za američku organizaciju World Learning, na projektima edukacije poduzetnika, ekonomskog osnaživanja žena, itd.

Diplomirala je na studiju turizma na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu na temu „Utjecaj globalizacije na turizam“, magistrirala na temu „Izazovi poduzetništva za brzorastuća poduzeća (gazele) u Hrvatskoj na putu prema Europi“ na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, i trenutno je na doktorskom studiju Entrepreneurship and Innovativeness u Osijeku, te na Micro master programu Entrepreneurship Ecosystem and Innovation Strategies.

Članica je savjetodavnog odbora Social Innovation Laboratory, stručnih povjerenstava u nekoliko projekata (Hrvatski kvocijent inovativnosti, Društveno odgovorno poslovanje za sve, Poduzetnici budućnosti, Hrvatske gazele, Practicing Design and Rethinking Design Education, The Incubator, Crowdfunding akademija, HULT Global Challenge, Reach for Change, Social Impact Award, Beyond (un)employment, i sl.) te članica mreže trenera/konzultanata za društveno odgovorno poslovanje, franšizno poslovanje, socijalno poduzetništvo, crowdfunding, itd.

Nedavni projekti uključuju SILICE (edukacija i mentorstvo voditelja Social Innovation Labova u Indiji i Izraelu), Pop-up ruralni društveno inovativni hubovi/inkubatori (projekt društveno korisnog učenja i razvoja mikropoduzetničkih pothvata, u suradnji s LAGovima kao nosiocima ruralnog razvoja u Međimurju i na otoku Visu), te eCeker (webshop i klaster lokalnih proizvođača hrane).

Zbog svog iskustva u provođenju interaktivnih poduzetničkih programa obuke, te međusektorske suradnje sudjeluje u programima suradnje s Hrvatskim dizajnerskim društvom, Hrvatskom udrugom poslodavaca, Impact Hubom, Učilištem Filaks, Institutom za menadžment, Udrugom za kreativni razvoj SLAP, visokoškolskim obrazovnim institucijama na razvoju poduzetničkih programa i brojnim drugim dionicima. Ima iskustva s radionicama za poduzetničko osnaživanje, samozapošljavanje, društveno odgovorno poslovanje, poticanje društvenih inovacija, planiranje poslovnih modela, crowdfunding kampanja, design thinking, itd. Sudjelovala je u programima Practicing Design i Izrada kurikuluma za poduzetništvo u primijenjenoj umjetnosti i dizajnu, te Usvajanje principa Hrvatskog kvalifikacijskog okvira u stručnim programima poduzetništva.

Darko Buković

Experienced Editor In Chief with a demonstrated history of working in the media production and communication industry. Strong media and communication professional graduated from University of Zagreb, Faculty of Law, BA-MA.

Specialization: business journalism, theory and practice of relations with the public and corporate communication and communication management.

Current:

  • Founder/Editor in Chief at PoslovniFM, first business Internet and podcast radio and multimedia business platform www.poslovniFM.com, which in 2019 received the
  • Award for the Most innovative media project in the region in Belgrade.
  • Founder/Director, the first regional franchise awards, Franchise Brand Leader Award
  • Founder and Director of the Zagreb Brand Forum

Carrier:

After studying at the Faculty of Law, he started his professional journalistic career in Croatia

News Agency Hina, where he connects his professional career with the very beginnings of

Hina’s creation, as he was among the first people to be hired after the first audition:

  • Journalist, journalist-editor, desk editor, deputy editor for internal politics, deputy editor for economy (HINA, from 1991-2006)
  • Editor-in-Chief of Privredni vjesnik, business wekly (2006-2018; since 2013-2018. Director and Editor in Chief)
  • Owner/Editor in Chief at PoslovniFM, first business internet and podcast radio (2019.—)

Professional engagements:

  • PR director of the Assembly of the European Employers’ Association, Dubrovnik 1999.
  • PR director of FESTO (most significant advertising festival) from 2003 to 2013.
  • Member of the board of the Croatian Advertising Association from 2004 to 2013.
  • HUP advisor for strategic communication from the beginning of 1993-2000.
  • Raiffeisen Group advisor for strategic market communication from 1999-2003.

Mission:

To promote the culture of success in society with its activities, with the aim of strengthening the place of entrepreneurship and entrepreneurs in public space and society as a whole.

doc.dr.sc. Saša Petar

Docent dr.sc. Saša Petar, profesor visoke škole u trajnom zvanju, autor je i koautor 33 poslovne knjige, među kojima su „Franšizno poslovanje“ (2023.), „Intelektualni kapital“ (2021.), „Upravljanje lancima opskrbe“ (2020.), „Tajna nestalog kupca 2.0“ (2019.), „Kako uspjeti zahvaljujući pogreškama“ (2018.), „Moć uspješne prezentacije“ (2017.), „PRODANO!“ (2016.), „Sastankom do cilja” (2013.), „Inteligencija poslovnih promjena” (2013.), „Tajna nestalog kupca” (2010.), „Sanjaju li menadžeri otpuštene radnike” (2010.), „Kako preživjeti sajam” (2009), „Tehnike poslovnog odlučivanja” (2009.), „Menadžer na rubu živčanog sloma” (2009.), „Jeste li još uvijek sigurni da ste sigurni” (2008.), „Tamna strana upravljanja ljudima” (2005.), „Ljudska strana upravljanja ljudima” (2004.), „Kako se uspješno prodati” (2003.), „Pregovarajte s crnim vragom i zadržite bijela krila” (2001.)”, „Kako prodati snijeg Eskimima” (2000.), „Recite to jasno i glasno (1999.)”, „Transfer tehnologije i tehnološki parkovi (1996.)”, itd.).

Autor je brojnih stručnih članaka u časopisima Poslovni savjetnik, Direktor, Udruga, Poslovni tjednik, Poslovni svijet, RRIF, Banka, Hrvatsko gospodarstvo, qLife, PRO-PRO, Marketing UP, Profit, ZV News, itd.

Radio je u predstavništvu tvrtke 3M, Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagrebačkoj poslovnoj školi, Končaru i Tvornici akumulatora Munja. Danas radi kao poslovni savjetnik, mentor, poslovni trener i savjetnik za pregovaranje.

Predavač je na Sveučilištu Sjever i Pomorskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci, a predavao je i na nekoliko fakulteta i visokih škola (Veleučilište VERN’, Politehnika Pula, Fakultet prometnih znanosti Zagreb, Visoka poslovna škola za turizam UTILUS, Visoka poslovna škola Zrinski Visoka poslovna škola Libertas, Poslovna škola WIFI Heidelberg, Poslovna škola Experta i CBA Cotrugli Business Academy).

Gostovao je kao predavač na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Geodetskom fakultetu i Građevinskom fakultetu u Zagreb, ASPIRA Split te na Veleučilištu Požega, a u inozemstvu je gostovao na sveučilištima i visokim školama u Finskoj, Francuskoj, Njemačkoj,  Poljskoj, Portugalu, Rusiji i Švicarskoj. Redovan je gost profesor na Beirut Arab University u Libanonu i Swiss School of Business and Management (SSBM) u Švicarskoj.. Vodio je poslovne treninge u Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Rusiji, Sloveniji i Srbiji.

Vodi treninge/radionice iz menadžmenta, prodajne komunikacije (prezentacijske, pregovaračke i prodajne vještine), komunikacije u timu i upravljanje timom (rješavanje konflikta i motivacija, organizacija i vođenje sastanaka), upravljanja promjenama i rješavanja problema (krizni menadžment), logističko poslovanje i upravljanje lancima opskrbe, franšiznog poslovanja te sudjelovanje na sajmovima za brojne tvrtke u Hrvatskoj i inozemstvu (Allianz, Auto Krešo, Auto Hrvatska, ANET, CIMOS, Billa, Coca Cola, dm, Exxon Mobil, Grawe, Hörmann, Importanne resorts, IBM, INA, HEP, HUP, Končar, Konzum, Koprivnička pivovara, Mozaik knjiga, Nexe grupa, Perutnina, Petrol, RAM 3, Raiffeisen Bank, T-Com, Tifon, TMK Rusija, Zagrebačka pivovara, Würth, itd.). Uspješan je poslovni savjetnik za redizajn organizacije (definiranje novog organizacijskog ustroja i procedura), upravljanje i prodaju, te savjetnik za pregovaranje.

Osnivač je i predsjednik Hrvatskog društva mladih „Pametna špica”, te Zaklade Saša Petar.

Marinko Nikolić

Marinko Nikolić (diplomirani filozof i religiolog te diplomirani bibliotekar) nakon 14 godina karijere u Hrvatskoj vojsci danas je poduzetnik u ONE.easy gdje se posebno posvetio programiranju, digitalnom marketingu i oglašavanju. Glavni je urednik portala Dugo Selo.INFO.

Dodatnim edukacijama stekao je potrebna znanja za posao koji danas radi, a posebno se voli pohvaliti strašću za pisanjem i marketingom.

Scroll to top